Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Правила обмінів та повернень одягу 1. Якщо в купленому новому виробі виявляється виробничий шлюб, то можливий обмін виробу на таке саме (природно вже без шлюбу) або аналогічне з перерахунком вартості. Оплата пересилання у такому випадку відбувається за рахунок TopDress 2. Буває, що клієнт замовляє виріб певного розміру і після отримання посилки приміряння показує, що покупець помилився з розміром. Обмін виробу на аналогічне та іншого розміру, або повернення у такому разі – можливі, якщо виріб не перебуває у списку не підлягаючих поверненню – див. пункт 3 даної сторінки (і за умови наявності на складі необхідної моделі товару). Оплату повторного пересилання у разі виробляє покупець. 3. Іноді покупці просять здійснити обмін або повернення купленого товару протягом 14 днів посилаючись на пункт * Обмін та повернення товару належної якості* Закону про захист прав споживачів України. Однак цей пункт закону містить важливу примітку, з витримкою з якої ми рекомендуємо Вам ознайомитися: *Не підлягають обміну або поверненню такі непродовольчі товари як: нижня білизна панчішно-шкарпеткові вироби білизна постільна товари для новонароджених: пелюшки, соски, пляшечки для годування та ін. тканини мереживні полотна дитячі іграшки* Тому якщо товар, придбаний покупцем, входить до зазначеного переліку, продавець на цій підставі має право відмовити в обміні такого товару на аналогічний. З повагою, TopDress
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.